здравейте колеги,въпроса е следния -става ли турбината на 156 -2,4 жтд 136кс за 145 -1,9 жтд 105кс?
Известие
Collapse
No announcement yet.
ТУРБИНА-?
Collapse
X
-
Колеги питам щото съвсем скоро се реших на ремап на ЕКУто като след въпросната манипулация колицата няма нищо общо с предишното състояние,та си мислех ако сложа "малко" по голяма турбина -та по темата- ако някой има инфо каква турбина може да стане без или с минимално преправяне на колектора, моля помагайте.Все пак любопитен съм колко е максимума на този двигател-1,9жтд 105кс145 1,9 JTD[6:06:37 AM] emigranta_de каза: a JTD varvat mnogo . Печка POWER
Comment
-
-
GT1544H 46750783 това е животинчето ,от най малките било и след ремапа това му била силата, демек от към дебит не можела да изкара повече,ако някой може да препоръча нещо с около 30% повисоко?145 1,9 JTD[6:06:37 AM] emigranta_de каза: a JTD varvat mnogo . Печка POWER
Comment
-
Първоначално публикувано от DiabL0 Покажи съобщениеАз карам на 1.2 бара
Ако си спомням правилно, наялгането, на което са заводски нашите, беше около и малко над атмосфера. На твоята как е дигнато? Щото нали са с механично управление нашите?
А смяната на турбината не е никак проста работа и не става току-така. Във фиат форума имаше писано за смяната на турбина на 1.9жтд с такава с променлива геометрия, чувал съм за бравота изтаванени до над 200 коня, но не е plug&play инсталация на по-голяма турбина само_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
аз Пък до колкото съм чувал, стандарт тряя бачка на 0.8 бара ?!може и да греша...
А аз лично още не съм си барал турбината.... така си е от как ти я кара...
ама мисля скоро да и побаем малко...
само да се добера до управлението да видя с кой ключ ммога да го разшавамhttp://luchi.bg/ Парапети
Comment
-
Първоначално публикувано от DiabL0 Покажи съобщение.... така си е от как ти я кара...
Иначе 1.2 ти е налягането, което държи турбината ли? Или овърбууства до толкова само?_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
държи 1.15-1.2 бара... зависи в какво настроение е ....
Пиково също зависи от настроението, но се е случвало 1.4-1.5 да качва и веднага се нормализира на 1.2http://luchi.bg/ Парапети
Comment
-
Garrett Fiat Brava. Bravo & Marea 2000 M.724.MT.19.T
(1.9) 105 D GT1544S 701370-0001 46750783 по номерата на турвото това излезе.БРАВО на колегата Diablo -неговата върви повече, относно управлението -на моята няма вариант за намеса с ключета и др. такива или аз поне не видях ,ако някой знае дали на тази може да се вдигне налягането да сподели , или пък е по добре да се смени ???145 1,9 JTD[6:06:37 AM] emigranta_de каза: a JTD varvat mnogo . Печка POWER
Comment
-
колегата trustworthy обясняваше за механично управление и , че се баело по ръчеен начин...
нека той да поясниhttp://luchi.bg/ Парапети
Comment
-
Аз съм заложил на фактори сеттингс и нямам опит (нито намерение да пробвам) с ръчни настройки, но знам едно: това би бил най-лесния начин да скапеш нещо, ако настройките не се правят от специалист.
Чувал съм, че един от лесните начини е с байпас на клапана на турбината и кранче, откъдето да се регулира ръчно.
Пак да повторя, че е много важно да се прави от специалист тази намеса. Ако беше толкова лесно, колкото може би звучи, досега да се беше напълнило с дизели, пушещи изтаванени до 2 бара и всичко това на цената на едно ВиК кранче, и ремап на промоционална цена
Умната с жтд-тата, ей_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
http://maxspeed-bg.com/index.php?pag...mart&Itemid=26 мисля с това да е,пък дано се получи.145 1,9 JTD[6:06:37 AM] emigranta_de каза: a JTD varvat mnogo . Печка POWER
Comment
Comment